فرماندار گناباد گفت: هم‌زمان با دهه فجر جایگاه برداشت آب شیرین رزمندگان اسلام به یادبود مرحومه طوبی روحی فر و مرحوم محمدباقر بنایی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۰۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری اظهار کرد: این جایگاه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده و در دهه فجر امسال با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان منطقه به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: افتتاح پروژه آسفالت معابر روستای باغ آسیا با اعتبار ۴ میلیارد و پانصد میلیارد تومان با ۲۲ هزار مترمربع آسفالت، افتتاح پروژه دهیاری روستای قوژد با اعتبار ۱ میلیارد تومان، افتتاح پروژه آسفالت معابر روستای بیلند با اعتبار ۴ میلیارد تومان با ۲۰ هزار مترمربع آسفالت و نواختن زنگ انقلاب از دیگر طرح‌های اجرا شده در گناباد است که به مناسبت دهه فجر انجام شد.

 بهره‌برداری از ۵ طرح کشاورزی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در گناباد

 اسماعیل قربانی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی گناباد در ادامه توضیح داد: هم‌زمان با دهه فجر امسال ۵ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 وی مطرح کرد: طرح‌های مورد افتتاح شامل ۴ طرح در بخش آب‌وخاک و امور فنی و مهندسی (۲ طرح انتقال آب با لوله و ۲ طرح احداث کانال بتنی) و یک طرح در بخش تولیدات گیاهی (احداث سامانه آبگیر باران و کاشت نهال سماق در اراضی شیب‌دار) هستند.

 قربانی افزود: در مجموع ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۵ طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی سرمایه‌گذاری شده که از این میزان سهم آورده متقاضیان در مجموع ۴ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال است.

 وی بیان کرد: در سالی که به نام سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده یکی از مأموریت‌های سازمان جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذایی همراه با رشد تولید و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار